زمان-تست‌شده راه‌ها به لمسه تایل

شاید دکوراسیون داخلی پذیرایی، سالن نشیمن و هال برای شما سخت ترین کار باشد، اما در کنار طراحان دکوراسیون مدلهای مناسب را پیدا خواهید کرد. حتما یک نشیمن کوچک حتی اگر به اندازه یک صندلی راحتی باشد در نظر بگیرید. سبک های مختلف زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل میتواند در خانه شما وجود داشته باشد اما در بین آنها نوع شیکر یکی از سبک هایی است که شما حتی اگر اطلاعی از آن نداشته باشید به سمت آن خواهید رفت، زیرا جذابیت و سادگی منحصر به فردی در این سبک مشخص و بارز است. این سبک کارها این روزها بسیار رواج پیدا کرده است و حتی بسیاری از افراد بخشی از منزل را با دو مبل تکی دیزاین می کنند و با یک میز جلو مبلی مدرن فلزی سبک جدیدی از ایده پردازی را به رخ می کشند. که میبایستی موقع انتخاب و خرید به سبک مبلمان خودتون توجه کنین و میز جلو مبلی مناسب با مبل خود رو انتخاب و خریداری کنین. هنگام انتخاب مبلمانتان هدفتان خرید آنهایی باشد که پایههایی کوتاه نسبت به زمین داشته باشد.

بازسازی و مرمت ساختمان بیشتر در دیوارهایی که دارند یا باگذشت زمان و نشست زمین دچار ترک شدهاند انجام میشود. بازسازی آشپزخانه بر زیبایی بیشتر دکوراسیون داخل خانه سهم بسزایی دارد. زیرا دورتادور خانه شما با طرحی منقش شده که تاکنون به زیبایی آن مشاهده نکردهاید. چه اصولی را باید در دیزاین خانه ام رعایت کنم؟ در این مرحله اتفاق میافتد که نیازمند رعایت دقیق اصول و مقررات امنیتی است. تا جایی که میتوانید دیوارهای آجری را در معرض دید بگذارید. اول چند سوال را گوشه ذهنتان بگذارید و بعد شروع به خواندن کنید. علاوه بر موارد ذکر شده سوالات دیگری نیز وجود دارد که در هنگام عقد قرارداد باید از پیمانکار بپرسید و آن ها را در قرارداد درج کنید.

معمولا چراغ های دیوارکوب، تابلوهای نفیس نقاشی، تابلو فرش ها، گلدان های قیمتی، میز کنسول و بوفه ها در چینن فضایی جای می گیرند و به ایجاد فضایی شکیل تر کمک می کنند. در این استایل بهندرت میبینید که گوشه تا گوشه خانه با فرش پوشیده شده باشد. خیلیها به بازار میروند، هر مبل، فرش یا وسیله تزیینی را که بهنظرشان قشنگ میآید، میخرند و کنار هم میچینند. الف(بازسازی و مرمت قسمتهای مهمی که بر استحکام ساختمان تأثیرگذارند. میتوانید تصمیم بگیرید که چه بخشهایی از ساختمان را تغییر دهید و از چه طرحهایی برای بازسازی منزل استفاده کنید. هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید. در ادامه ما ایده هایی را برای طراحی دکوراسیون آبی به شما میدهیم که به شما کمک می کند از این رنگ به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. از رنگ بهعنوان عامل بدون قید و محدودیت استفاده کنید. ماهیت طراحی دکوراسیون به سبک سنتی استفاده از رنگ ها گرم است.

اگر به ایده های اجرا شده نگاه کوتاهی داشته باشید، حتماً گزینه های الهام بخش در آن ها پیدا می کنید. مشخص است که شما اگر در یک زمینه استعداد داشته باشید و در همان رشته تحصیل و کار کنید بسیار موفق خواهید بود. چیدمان فضای داخلی هر خانهای اصول مشخص و تعریفشدهای دارد که به آن سبک میگوییم. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، چیدمان و طراحی زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل، کار پیچیده ای است. گروه نماسبز در سال 1388 در تهران تاسیس گردیده و در این 10 سال با طراحی و اجرای صدها پروژه لوکس در زمینه دکوراسیون داخلی، دکوراسیون منزل، دکوراسیون داخلی ادارات و دکوراسیون تجاری و فروشگاهی، دارای سابقه ای درخشان و نیز گروه طراحی و اجرا خوش ذوق و متبحری، نیپا دکوراسیون می باشد. یک دکوراتور از زمانی که پروژه را بر عهده میگیرد تا زمانی که آن را تحویل کار فرما یا مالک میدهد، به چیزی جز اجرا کردن و انجام پروژه طبق برنامه ریزیهای انجام شده فکر نمی کند و صرفا اجرای یک پروژه را بر عهده دارد. خود به تنهایی سبب می شود تا بتوانید شبیه یک دکوراتور حرفه ای دست به خلق ایده بزنید.

این موضوع در این شغل بسیار مهم است که شخص بسیار با تجربه و خبره باشد اما طراحان دکوراسیون داخلی همان طور که در بالا گفتیم تنها تحصیلات تئوری و آکادمیک دارند که خیلی نظر مشتریان را جلب نمی کند اما اگر همین افراد چند نرم افزار شبیه سازی بلد باشند و چند نمونه کار عملی داشته باشند نسبت به افراد دکوراتور میتوانند پروژههای بیشتری دریافت نمایند. این لوسترها فضاهای سخت را فضای نرم و راحتی نشان میدهند و بدون آنکه فضا را شلوغ کنند، چشمهای ما را بهآرامی بهسوی خودشان جلب میکنند. برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری ساده ما کلیک کنید. در واقع ما فضایی داشتهایم که میتوانستیم آن را به دو یا سه فضا تقسیم کنیم و باقی مانده آن خالی است. اما اساس دکوراسیون داخلی بر سه سبک استوار است: سبک کلاسیک، مدرن و یا ترکیبی از طراحی کلاسیک و مدرن.

این سبک شاید یکی از پربارترین سبکهای طراحی داخلی باشد که از بهترینهای دههی۵۰ یا ۶۰ باحال و هوای شهرنشینی دانمارک است. مبلمان مدرن در تمام قسمت های خود پارچه ای بوده و با داشتن اشکال هندسی منحصر به فرد می توانید آن را در دکوراسیون داخلی خود به کار ببرید. کاربرد وسایل تزئینی براق و اشکال هندسی و رنگ های خنثی از شاخصه های آن محسوب می شوندو کفپوش خانه معمولا سنگ مرمر و سرامیک است. طرح هایی که طراح برای اجرای دکوراسیون خانه ارائه می کند باید پاسخگو و هماهنگ با نیازهای کارفرما انجام گیرد.

برای اجرای و نصب قرنیز و نصب سقف کاذب متخصص خودش را پیدا کنید. در هر فصلی حوله را تعویض کنید. بعد از خواندن این مطلب از «درجه» شما هم میتوانید سبک مشخصی برای خانهتان انتخاب کنید و بر همان اساس وسیله بخرید و خانه را تزیین کنید. برای این سبک همیشه از رنگهای خاکی مثل قرمز، نارنجی استفاده کنید و حتماً چند مکرمه را درجاهایی از فضای اتاق به کار ببرید. مهم نیست که اتاق خواب شما چقدر بزرگ یا چقدر کوچک است، سلیقه شما مشخص می کند چه طرح هایی را اجرا کنید. استفاده از رنگ های ساده، چرم و چوب، استفاده از نور طبیعی، اتاق خواب هایی با تخت های شخصی سازی شده و ایجاد فضای باز جزو موارد اصلی طراحی در امسال به شمار می آید. فکر میکنید جای رنگهای تند در اتاق نشیمن و اتاق خواب نیست یا رنگها شاد حالتان را خوب میکنند؟ هنگامیکه برای رسیدن به پاسخ سؤالات خود اقدام به جستجو در گوگل میکنید با نتایج زیادی در صفحه جستجوی خود مواجه میشوید که این نتایج ممکن است کمی گیجکننده باشد.

اگر جواب حدودی این سوالها را میدانید، تا چند دقیقه دیگر سبک خانه محبوبتان را پیدا میکنید. از همین رو تا سالیان سال این میز مهمان خانه شما خواهد بود. پس از گذشت مدتی بسیار مستهلک و غیرقابل استفاده میشوند و نیاز به بازسازی دارند. پس از گذشت مدتی، انسانها به ایجاد تنوع و تغییر در محیط زندگی یا کار خود نیاز دارند. همه انسانها مایل هستند که ساعاتی از زندگی خود را در فضایی بگذرانند که در آن احساس آرامش داشته باشند و از حضور در آن محیط لذت ببرند. یکی از اصولی که برای ایجاد سبک دکوراسیون کانتمپروری در حمام باید در نظر گرفت، به کاربردن الگوها و اشکال منحصربهفردی مانند اشکال هندسی است که میتوان در کفپوش، مبلمان و جزئیات دیگر به کار برد. اشکال دیگری که در تصویر دیگری از خانه مشاهده میکنید، این است که قسمتی از آشپزخانه، کاملاً با سبک مدرن، دیزاین شده است. از طرفی دیگر استفاده از گیاهان در خانه به شما این امکان می دهد تا داشتن دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد را تجربه کنید. بااینوجود، چه ازنظر معماری و چه ازنظر اقتصادی، منطقی است که خانه قدیمی خود را تخریب کنید و آن را با خانهی جدیدی جایگزین کنید که با مشخصات موردنظر شما طراحیشده باشد.

دیوارهای حائل باید تا رسیدن به آجر، تخریب شوند. هدف این سبک ساده، غنی و رنگارنگ به نظر رسیدن بدون زیادهروی است. اروپایی ها معتقدند که برای رسیدن به خط پایان شما باید اول از همه بدانید که به کجا می روید. در ساختمانهای قدیمی، کمد دیواری بهوسیلهی دیوارکشی و چهارچوب فلزی انجام میشد که این متریال ها موجب کوچک شدن فضای اتاق میشدند. و کنتراست این دو رنگ در کنار یکدیگر باعث کلاسیکی شدن فضا می گردد. تایل چرمی و پار چه ای – تایل لمسه چرمی پارچه بدلیل استفاده از فوم های صدا گیر در زیر سازی های تایل چرمی و پارچه ای از خروج و ورود صدا در آپارتمان جلوگیری میکند و در آپارتمان هایی که مشکل عبور صدا از دیوار های مشترک را دارند تا حد مطلوبی موثر بوده و باعث عبور و ورود صدا و آکوستیک شدن محیط میگردد . برای تبدیل شدن به یک طراح دکورسیون داخلی موفق، شما نیاز به یک آموزش جامع و مهارت برای کار در بسیاری از رشته ها مانند(معماری، طراحی گرافیک، هنر تزئینی و طراحی نور) دارید.

سفیدکاری نیز پس از خشک شدن گچوخاک میبایست آغاز شود تا در انتها دیواری صاف و تمیز داشته باشیم. آرت دکو از فرانسه آغاز میشود به همین دلیل وقتی میگوییم c’est magnifique (زیبا است) جدی میگوییم. یکی از اولین اقداماتی که قبل از آغاز کار اجرایی باید انجام شود این است که هزینه بازسازی منزل را محاسبه کرده و بدانید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که حمام اختصاصی برای استفاده از میهمانان خود طراحی کرده و بسازید. چون بااینکه هر عنصر جداگانه ممکن است بهطور باورنکردنی منحصربهفرد باشد بازهم باید باهم کاربرد داشته باشند.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما